miercuri, 3 iunie 2009

Bun Venit!

Bun venit in dulapiorul meu de haine ce isi vor lua zborul catre alti doritori.
Am strans un manunchi de haine, purtate dar si noi, ce le-ar face bine si pe pielea altora.
Motivul pentru care am creat acest blog este pentru ca eu am sa plec la facultate in alt oras si nu doresc sa-mi car toata garderoba cu mine, iar alt motiv ar fi pentru ca am realizat ca multe haine nu le mai port sau mi-au placut doar cand le-am cumparat (oglinda din magazin fusese fermecata). Si dupa ce termin cu bacul acest an dau fuga in Cluj iar apoi in Bucuresti pentru a ma pregati la design, iar asta necesita bani, si sper ca hainutele sa ma ajute.
Daca aveti vreo sclipire sa aprovizionati un produs nu ezitati sa ma contactati la ann_ita90@yahoo.com cu un mail ce contine produsul si adresa dumneavoastra.

Stati relaxati pe scaun, uitati-va la ce va atrage privirea si poate ma ajutati sa va fac nou proprietar la una sau mai multe hainute.

Have a great time looking through, i'm gonna go make some tee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu